יום שלישי, 8 במאי 2012

הלילה שבלילות

זהו אחד מהכינויים הנודעים של הערב הנוצץ ביותר החוף המזרחי בארה"ב, הערב שבו ניו יורק מרגישה כמו הוליווד ולא סתם הוליווד אלא ערב האוסקר בהוליווד. הגאלה של המטרופוליטן או באנגלית    The Met Gala, הוא הערב הנוצץ ביותר בניו יורק, ערב שבו כל המוזמנים והחשוב מכל - מוזמנות, לובשים את מיטב מלבושיהם ובאים לדפוק הופעה על המדרגות המפורסמות של מוזיאון המטרופוליטן.
הגאלה או הנשף, תקראו לזה איך שתרצו, מתרחשת מדי שנה לרגל פתיחת תערוכת האופנה במכון התלבושות של המוזיאון מיום פתיחת המכון ב1948. כל המי ומי שחושבים שהם מישהו מגיעים ודופקים הופעה במחיר סמלי של כמה אלפי דולרים למנה.... הגאלה נחשבת לאחד האירועים הנועזים ביותר בעולם האופנה, זהו הערב שבו מעצבי האופנה, שבדרך כלל מגיעים עם ה"דוגמניות" שלובשות את שמלותיהם, מציגים את שמלות הקוטור המיוחדות, הגרנדיוזיות ביותר כל אלה שרואים אותן בתצוגות אופנה וחושבים "מי לעזאזל ילבש את זה ולאן?" אז לכאן.
הנשף התקיים אתמול cבמסגרתו זכו להוקרה אלסה שפירלי ומו'ציה פראדה  - שתי מעצבות איטלקיות נועזות (שפירלי חיה בתחילת המאה הקודמת והייתה ברוחה באירוע) ולהלן דוגמאות מהשמלות המדהימות (ומדהימות פחות ואף נוראיות.....):

ריהאנה שנחשבת לסמל אופנה נועז וצבעוני הלכה על המראה שחור הקלאסי עם צבע שיער שחור (לשם שינוי...) בשימלה אלגנטית של טום פורד.
שעתיים חיכו הצלמים והעיתונאים מחוץ למדרגות המטרופוליטן להופעתה של ביונסה - שדפקה חתיכת הופעה בשמלה הטיפ טיפ טיפ'לה שקופה של ג'יבנשי.
קלייר דיינס נראתה יפיפיה ונשית בניגוד לדמותה בסדרה "הומלנד", בשמלה של ג'יי מנדל .
הוד רוממותה מלכת האופנה הבלתי מעורערת הגברת אנה וינטור, עורכת ה"ווג" האמריקאי וקובעת הטרנדים, הגיעה בשמלה של פראדה שהיא שיחזור של שמלת הלובסטר אגדתית של מעצבת האופנה האיטלקית אלסה שפירלי :

נינה דוברב כוכבת הסדרה "יומני הערפד" בשמלה של דונה קארן.
גווינת' פאלטרו בפראדה.
ג'ניוארי ג'ונס בשמלה של ורסצ'ה.

סופיה ורגרה בשמלה של מרקזה.

קרולינה קורקובה בשמלה שמזכירה קצת הוליווד ישנה של הסטייליסטית שהפכה מעצבת רייצ'ל זו.
סולאנג' נואלס אחותה הקטנה של ביונסה בשמלה של המעצבת הצעירה רייצ'ל רוי.

ועתה לזוועות הערב (תתכוננו לא לבעלי לב חלש ונשים בהריון!!!!!!!!!!!!!!):
  קריסטין סטיוארט בבלנסיאגה.... מה לעז........?!
דקוטה פנינג בלואי ויטון, אני לא יודעת למה כי השמלה עצמה ברעיון יפה אבל איכשהו משהו לא מסתדר על דקוטה...
אין לי שום דבר חלילה נגד שרה ג'סיקה פרקר או נגד ולנטינו אבל בואו נהיה ריאליים היא נראית כמו דודה שתפרה שמלה מהוילונות הישנים שלה...

תגובה 1:

  1. מסכימה עם כל מילה. וכמובן שגווינת הכי מהממת מכולן. קלייר דיינס באמת נראתה מעולה וסקסית מתמיד. גם ככה אני אוהבת אותה אבל לא יזיק לה קצת יותר נשיות במראה. בכל הסרטים שלה היא כזו מאופקת.

    השבמחק