יום חמישי, 17 במאי 2012

פסטיבל קאן 2012 ארוע הפתיחה

הפסטיבל האביבי השנתי של קאן נפתח השנה בהקרנה של הסרט "Moonrise Kingdom", בשטיח האדום שלטו צבעי האביב :
אני אפילו לא יודעת איך להתחיל תאר את השמלה הנפלאה הזו של גיאמבטיסטה וואלי, אוורירית, מלכותית, רומטית , חלומית ...... נראה שכל מילה מתאימה ועוד עשרות רבות. דיאן קרוגר בבחירה נהדרת ובלתי נשכחת.

אווה לונגוריה החליטה לבחור שמלה עם שובל חלומי (שבטח סייע לכל עובדי הניקיון של הפסטיבל....) שוב אוורירית, אביבית מלכותית ובלה בלה בלה .שמלה מרשימה ביותר של מרקזה.
אווה אחרת, הרציגובה ,בחרה בשמלה בגוון אביבי דומה של דולצ'ה וגבאנה בעלת לוק נוסטלגי של הוליווד הישנה כמו גם התסרוקת.
קודם כל גבירותיי בואו נריע לגברת ג'יין פונדה שבגיל 70 + יש לה גוף שכל אחת מאיתנו הייתה רוצה!!!!!!!! בכל גיל!!!! אישה מהממת ששומרת על עצמה ועל המראה שלה פשוט לא להאמין שהיא בגיל של סבתא שלי.......... לגבי השמלה הזו של ורסצ'ה אם היא הייתה חלקה יותר בלי יותר מדי קשקושים גיאומטריים היא הייתה מחמיאה לג'יין עוד יותר....
ג'סיקה ג'סטיין נדמה לי שבאלכסנדר מקווין.... לא יודעת מה להגיד על השמלה הזו באמת שאני לא יודעת, לא מחמיאה לחזה שלה, נראת פשוטה מדי מלהיות שמלת ערב, והכיסים האלה בכלל הורסים את האלגנטיות שיכלה עוד איכשהו להיות כאן.
פרידה פינטו במייקל אנג'ל, השמלה מקסימה אך משהו פה לא ממש מסתדר באיזור האגן אם היא רק הייתה ללא תוספות של קיפולים מיותרים....
נציגות ישראלית בשטיח האדום: חופית גולן לא יודעת מה היא לובשת אבל זה נראה טוב.
השחקנית הסינית פאן בינג בינג הלכה על שמלה פרחונית .

ולסיום הזמרת לאנה דל ריי שהחליטה להרוג אותנו משיעמום בשמלה הזאת, לא אכפת לי של מי השמלה אני נרדמת רק מלהביט על השיעמום הזה, מה שחור?! מה נסגר איתך?! אנחנו בעונת האביב/קיץ שחור זה אולי איכשהו לעונה קרירה וחורפית ...ZZZZZZZZZ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה