יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

10 טיפים לשופינג מטורף!!!!!!!!!!!!!!

מי לא אוהבת לצאת לשופינג מטורף ברחבי הקניון ולהתחדש במלתחה חדשה, במיוחד עכשיו שהחלה עונת המבצעים וכל החנויות מזמינות אתכן לפרוק את ארנקכן אצלם.......

בשביל זה ריכזתי עבורכן 10 טיפים שימושיים לשופינג מהנה (ואף חסכוני):

1. דבר ראשון לפני שנכנסתן לקניון תקבעו את התקציב שאתן יכולות להרשות לעצמכן, זאת כדי לא להיכנס לגרעון בגלל אימפולסיביות של רגע.

2. תנעלו נעליים נוחות ולא נעלי עקב מעלפות שאתן חייבות להשוויץ בהן, אבל אחרי 5 מטר נופלות מהרגליים ולא מסוגולות יותר לזוז......

3. כנל לגבי בגדים, בגדים נוחים שקל להוריד אותם ולא ג'ינסים צמודים שלוקח 10 דקות לקלף אותם מהגוף ועוד שעה ללבוש. ולא ללבוש מיליון שכבות אתן תמותו מחום, תזיעו ולא יהיה לכן חשק למדוד כלום.

4. חשוב ביותר - ללבוש חזיה לבנה חלקה רגילה ולא סטרפלס.  קודם כל חזיה לבנה מתאימה לכל צבע, לכן כל בגד שתלבשו ייראה יותר טוב עם חזייה נייטרלית מאשר עם חזייה שחורה שעלולה לעוות במדידות של בגדים בהירים. לגבי הסטפלס - חזיית סטרפלס הרבה פעמים מעוותת את החזה ויוצרת מראה לא מחמיא כאשר נמדד עם בגדים שלא בגזרת סטרפלס.

5. תצטיידו בבקבוק מים קטן - חשוב תמיד לשתות מים ולא להתייבש...... הקניונים ממוזגים כמעט ללא אוורור, המזגנים הללו מייבשים את הגוף ומעייפים אותנו לכן חשוב לשתות.

6. יש כאלה שאוהבות לכת לבד לקניות, אבל אני תמיד ממליצה להביא מישהי איתכן ורצוי מישהי מפרגנת ולא קוטלת. לגבי בני זוג - אל תעשו להם את זה, מסכנים במה הם פשעו?! הם רק סובלים ולא יודעים איפה לדחוף את עצמם ויגידו לכן על הכל "זה יפה" רק בשביל לעוף כבר הביתה...........

7. ראיתן משהו שאהבתן  - חכו אל תוציאו ישר את הויזה! תעשו סיבובון ותחזרו. קודם כל ככה תוכלו להיצמד לתקציב שנקבע מראש ולחשב את ההוצאות מראש לפני שהוצאתן (אוקי פה חולצה ב165 שם מכנס במאתיים.....) ודבר שני יכול להיות שתמצאו את אותו הפריט בחנות אחרת במחיר זול יותר. אני תמיד ממליצה לעשות סיבוב וסקר מחירים כי בסופו של דבר רוב החנויות מלאות בטרנדים דומים.

8. אל תקשיבו למוכרים/ות הם שם בשביל העמלות ולא באמת בשבילכן! נכון הם חמודים/ות ומקסימים/ות ומלקקים/ות. הם נותנים לכן להרגיש הכי סבבה עם עצמכן כדי לדחוף לכן דברים מיותרים. תרגעו, תנשמו ותפעילו שיקול דעת.

9. כאשר אתן במסע קניות תנסו להתאים את הפריטים שאתן רוכשות אחד לשני כדי שתצאו עם הופעה או כמה הופעה שלמות. אל תקנו דברים בתפזורת כי הם יפים ואולי בבוא היום הם יתאימו למשהו - ככה נתקעים עם ארון מפוצץ בדברים שלא לובשים!

10. מבצעים! תהיו זהירות לגבי מבצעים. ראיתן שלט אל תתנפלו ישר על המדפים קודם כל תקחו דקה לקרוא את מה שרשום על השלט כולל את האותיות הקטנות... הרבה פעמים המבצעים הם לא באמת מבצעים ומכריחים אתכן לקנות פריטים שאתן כלל לא צריכות בשביל לקבל את הפריט שאתן כן צריכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה